mandag 1. august 2016

Ny outfit.

Nå er denne bloggen så pass oppe og går at jeg tenker det er på tide å ta tak i de mulighetene den kan gi meg. Jeg har jo hørt at andre bloggere får tilsendt ditt og datt for så å skrive om det i bloggen. Skal ikke satse fullt på å gjøre den til en moteblogg, men det vil nok dryppe noen innlegg som fokuserer på moter og det å ta seg godt ut. 

Olabuksa fra Cubus.
Sitter som et skudd!!

Jeg har i mange år kjøpt mine olabukser på Dressmann (Motebutikk for mannfolk med sans). Samme modell i 8 år. Da jeg skulle fornye garderoben min i vår og gikk til Dressmann for å kjøpe årets 3 olabukser fikk jeg beskjed om at "Nei - den modellen fører vi ikke lenger!" Hva skjer?? Buksa var jo helt fin den! Fortvilet og rådvill måtte jeg bare innse at jeg hadde et problem. Da jeg etterhvert nådde Ålesund var behovet for nye bukser blitt så akutt at tiltak måtte settes inn. Jeg tok kontakt med klesrådgiver Eli, og ble anbefalt å ta kontakt med Cubus (motebutikk i Ålesund). Denne kontakten førte til innkjøp av 2 eksemplarer av olabukse type regular.  De kosta 399,- pr stk. Når jeg nå går ut på bloggen og reklamerer for disse buksene, er det med et visst håp om at Cubus ser verdien av god omtale og at neste års innkjøp av olabukser blir billigere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har hatt litt problemer med kommentarer.... gi meg gjerne et tips om dere ikke får lagt inn kommentarer.