søndag 20. mai 2012

Endelig en god forretningsidé!



Som soloseiler har jeg god tid til å gjøre en del erfaringer og pønske ut løsninger. En av de daglige utfordringene er jo at man av og til føler behov for å gå ned på det "lille rommet", men ikke kan forlate roret eller sjøgangen er så pass at det bare blir søl der inne. Tror jeg ville hatt problem overfor forsikringsselskapet med å forklare at jeg ikke kunne se det skjæret fordi jeg satt der nede!

 Jeg har ennå ikke sett overstående produkt på noen båtutstyrsforretning og planlegger derfor å lansere dette. Som bildet viser har jeg en del igjen å gjøre på designsiden, men grunnprinnsippene er klare! Kanten øverst må være bedre avrundet enn på bildet, og kanskje jeg legger inn en polstring! Men dersom noen av dere mine venner umiddelbart ser forbedringer som er mulig - er jeg takknemlig for tilbakemeldinger. Dette kan bli stort!

1 kommentar:

Har hatt litt problemer med kommentarer.... gi meg gjerne et tips om dere ikke får lagt inn kommentarer.