mandag 19. september 2016

Dett var dett!

Kasta loss for et pat timer siden. Siste natta blei på svai i bukta ved Løvøya - nord om Horten. Har jo mannskap og selskap i Sigve og Thomas de siste dagene inn til Oslo. Det gjorde godt etter å ha gjort det meste av norskekysten som soloseiler. Trivelig med live musikk og noen å ta kveldsbadet sammen med. Badetempen skulle visstnok være 17 grader i Horten igår kveld. Det er jo helt utrolig når vi snart skriver oktober. Og fortsatt har vi sommervær!

Godt mannskap i Thomas og Sigve.

Fasit etter nesten 5 måneder på sjøen er at jeg ikke er mett. Hvis helsa og styrken er intakt våren 2017 er planene nå nesten hamra! Og det blir jo bare å gjøre de nødvendige tiltakene for å beholde styrken og et minimum av helsa. Skal melde meg inn i Actic igjen til uka og starte opp med svømming. Sånn er det. Og planen for våren 2017 er å gå ned mot Lindesnes, så krysse over til Orkøyene, gjøre vestkysten av Skottland og så til Irland. Returen blir da gjennom Loch Naess og Caledonian kanalen. Og så retur hjem.  Velkommen til å mønstre på. Alltid hyggelig med selskap.

En siste bønn fra krabbefanten.
Trodde han bare skulle bade!

Nå gleder jeg meg til å fortøye i Oslo og starte på rundturen med å besøke gode venner. Når det er gjort ligger det jo en ny utfordring i å fylle dagene med nytt og meningsfyllt innhold. Tror jeg må sjekke om jeg kan være brukandes til no meningsfyllt frivillig arbeid. Og egentlig synes jeg også det har vært så pass artig å ha blogg at dersom jeg har har noe på hjertet så vil den bli holdt vedlike gjennom vinteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har hatt litt problemer med kommentarer.... gi meg gjerne et tips om dere ikke får lagt inn kommentarer.